često postavljana pitanja - faq

Pregledajte najčešće postavljana pitanja o Mazdinim proizvodima i uslugama kako biste dobili odgovore, podatke za kontakt i referentne linkove za vaše upite. Koristite plus ikone na desnoj strani da biste vidjeli odgovor na određeno pitanje s liste u nastavku:

O VAŠOJ MAZDI

trebam upute za upotrebu. gdje ih mogu zatražiti?

Ovdje možete pronaći elektronsku verziju Uputa za upotrebu u PDF formatu za sva novija vozila. Samo odaberite svoj model, kliknite na link „Priručnici” i preuzmite prvu datoteku. Također možete pregledati i praktične videoupute o Mazdinim karakteristikama i sistemima.


Ako želite nabaviti štampane Upute za upotrebu, raspitajte se kod Mazda partnera.

kako mogu dodatno opremiti svoju mazdu različitim dodacima?

Iskoristite veliki asortiman izuzetno kvalitetne Mazda dodatne opreme kako biste prilagodili vozilo svojim željama. Posjetite stranicu s dodatnom opremom, odaberite svoje vozilo i potražite željeni dodatak u dostupnim kategorijama. Kada odaberete željeni dodatak, kliknite na dugme za ispis kako biste ispisali listu i obratite se lokalnom Mazda partneru za kupovinu i ugradnju odabranog dodatka.

gdje mogu pronaći mazdine praktične videozapise i upute?

Napravili smo videozapise i upute o brojnim osobinama Mazda vozila i tehnologijama kojim su opremljena. Navedene videozapise i upute, koji pružaju detaljne informacije, možete pregledati ovdje. Samo odaberite vaš model vozila i upotrijebite filtere ili polje za pretraživanje kako biste pronašli željeni videozapis.

Koje sve informacije mogu pronaći na ovim WEB stranicama?

Na službenim Mazdinim WEB stranicama možete pronaći informacije o kompaniji Mazda, Mazda vozilima, Mazda dijelovima i dodatnoj opremi, detaljne karakteristike o vozilima, dizajnu i primjenjenim tehnološkim načelima, finansijske podatke i ponude. Upotrijebite linkove pri vrhu početne stranice kako biste lakše pronašli šta tražite ili potražite direktne linkove na našoj karti WEB mjesta.

Kako se mogu obratiti kompaniji Mazda?

Kako biste se obratili zastupnicima Mazde u BiH, koristite sljedeće kontakt podatke:

Connecta d.o.o.
Osik 6, 71000 Sarajevo

E-mail: info@connecta.ba
Tel.: +387 (33) 800 000
Fax.: +387 (33) 811 113


METAGO d.o.o.
Subotička bb, 78000 Banja Luka

E-mail: info@metago.info
Tel.: +387 (51) 490 999
Fax.: +387 (51) 490 998

nesreće i popravak

Što trebam uraditi ako se na mom vozilu pojavi kvar?

Ako se na vašem vozilu Mazda pojavi kvar, nazovite Mazdinu MES službu 0800 28 888 ako ste u Bosni i Hercegovini (besplatan poziv) ili +43 1 525 036 313 ako ste u drugoj europskoj državi ili se obratite lokalnom Mazda partneru.

Motor mog vozila se ne pokreće. Mislim da se akumulator ispraznio. Što trebam uraditi?

Nazovite Mazdinu uslugu pomoći na cesti MES pozivom broja 0800 28 888 ako ste u Bosni i Hercegovini (besplatan poziv) ili +43 1 525 036 313 ako ste u drugoj europskoj državi ili se obratite lokalnom Mazda partneru ili ovlaštenom serviseru koji će vam pomoći. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Moje je vozilo Mazda ukradeno. Kako mi kompanija Mazda može pomoći?

Ako je vaše vozilo ukradeno, prvo se obratite policiji, a zatim se obratite svojoj osiguravajućoj kući. Obratite se Mazda partneru ako trebate detaljne karakteristike svog vozila, podršku pri procjeni vašeg vozila koju će obaviti predstavnik vaše osiguravajuće kuće ili želite razgovarati o mogućnostima zamjene vozila.

Kako mogu naručiti Mazda dijelove?

Originalni Mazda dijelovi mogu se naručiti samo kod ovlaštenih Mazda partnera ili ovlaštenih servisera. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Kako mogu platiti Mazdinu uslugu pomoći na cesti?

Mazdina usluga pomoći na cesti MES dostupna je besplatno ukoliko svoje vozilo održavate u ovlaštenim Mazda servisima do 10 godina starosti vozila neovisno o pređenoj kilometraži. Za uslugu servisa, obratite se lokalnom Mazda partneru.

Kako mogu produžiti garanciju za svoje vozilo i što pokriva garancija?

Produženu garanciju za svoje vozilo možete kupiti do isteka perioda trajanja tvorničkoge garancije. Obratite se Mazda partneru kako biste se raspitali o dostupnim mogućnostima Mazda produžene garancije. 

MAZDA TEHNOLOGIJA

Što je tehnologija SKYACTIV?

Mazdina tehnologija SKYACTIV predstavlja revolucionaran korak koji je unaprijedio performanse vozila i poboljšao užitak vožnje drastičnom promjenom ne samo motora i prenosa, već i same platforme. Benzinski i dizelski motori pružaju izuzetnu kombinaciju niske potrošnje i užitka vožnje. Sistem prenosa ne samo da omogućava savršenu kontrolu vozila, već i smanjuje potrošnju goriva. Lagana, ali čvrsta platforma omogućava vozilu postizanje jedinstvenih performansi i doživljaj osjećaja „Jinba Ittai”. Sveobuhvatne informacije pronađite ovdje.

Šta je MZD Connect?

Sistem MZD Connect je niz jednostavnih opcija čija je namjena pružiti vam vrhunsko iskustvo povezivanja s vanjskim svijetom bez skretanja pažnje s vožnje. Kliknite ovdje da biste saznali o novim opcijama, uključujući funkcionalnost tehnologije Bluetooth i prve tri (3) godine ažuriranja karte pomoću opcije Mazda Satnav bez naplate.

Šta je i-ELOOP?

Sistem i-ELOOP za regeneraciju energije kočenja pretvara kinetičku energiju vozila u električnu energiju prilikom smanjivanja brzine vozila. Električna se energija pohranjuje za buduću upotrebu. Ona se može upotrebljavati za napajanje prednjih svjetala, sistema za upravljanje klima–uređajem, sistema ozvučenja ili drugih dijelova elektroničke opreme. Ovaj sistem smanjuje dodatnu potrošnju motora jer stvara električnu energiju. Ovdje pogledajte videozapis o načinu rada ovog sistema.

Šta je i-ACTIVSENSE?

i-ACTIVSENSE je skup naprednih sigurnosnih tehnologija, opremljenih sigurnosnim sistemima za izbjegavanje sudara, koje je razvila Mazda kako bi vozačima pomogla u prepoznavanju mogućih opasnosti i unaprijedila nivo sigurnosti vožnje.  Više o ovoj tehnologiji saznajte ovdje.

Šta je dizajn KODO?

KODO — Duša pokreta je dizajnerska filozofija na kojoj se temelji izgled Mazda vozila. Dizajn KODO, koji utjelovljuje dinamičku ljepotu života te snagu i uglađenost divlje životinje koja proganja svoj plijen, stvara jedinstveni osjećaj kretanja, čak kada se vozilo ne kreće. Saznajte više o KODO dizajnu ovdje.

KUPOVINA

Kako mogu pronaći najbliži Mazdin izložbeno prodajni salon ili servis?

Najbližeg Mazda partnera možete pronaći na stranici Pronađi partnera. Samo upišite poštanski broj ili naziv vašeg grada i lista najbližih Mazda partnera prikazat će se ovisno o vašoj lokaciji.

Kako mogu dobiti Mazda brošuru?

Brošuru u digitalnom obliku kao PDF dokument možete potražiti na linku Brošure. Samo odaberite željeni model i preuzmite PDF brošuru. Štampanu brošuru možete potražiti kod nekog od naših ovlaštenih Mazda partnera čiju listu možete pronaći ovdje.

Kako mogu dogovoriti probnu vožnju?

Probnu vožnju vozila Mazda možete jednostavno zakazati putem interneta. Samo posjetite našu stranicu probna vožnja, a  zatim odaberite željeni model i željenog Mazda partnera te nam napišite svoje podatke za kontakt. Primit ćete elektronsku poruku potvrde i odabrani Mazda partner obratit će vam se kako biste se dogovorili o vremenu probne vožnje koji vam najviše odgovara.

Gdje mogu pronaći informacije o načinima finansiranju ili leasingu prilikom kupovine nove Mazde?

Sve aktualne informacije vezane uz posebne pogodnosti i načine finansiranja možete saznati kod najbližeg Mazda partnera čiju lisu možete pronaći na stranici Pronađi partnera. 

Tražim informacije o opremi Mazda vozila, njihovim karakteristikama i cijenama?

Na ovim stranicama možete pronaći detaljne informacije o svim aktualnim Mazda modelima, njihovim karakteristikama, dostupnim specifikacijama, nivoima opreme, cijenama kao i fotografije Mazda vozila izvana i iznutra. Samo idite na karticu Vozila u izborniku koji se nalazi pri vrhu početne stranice i odaberite željeno vozilo. Ovdje možete konfigurirati vozilo prema željenim specifikacijama ili posjetite Mazda partnera koji će vam dati sve detaljne informacije.

Koja je cijena Mazda vozila?

Mazda ima široki asortiman modela sa karakteristikama koje se mogu prilagoditi vašim potrebama. To znači da cijena vašeg željenog vozila Mazda može odstupati, pa je stoga najbolji način da saznate približnu cijenu vašeg vozila korištenje našeg konfiguratora vozila. Tačan izračun cijene željenog Mazda vozila može vam dati Mazda partner.

SERVIS I ODRŽAVANJE

Koliko često trebam servisirati svoju Mazdu?

Servisni interval za vašu Mazdu ovisi o modelu vozila koje posjedujete. Informacije možete potražiti u Korisničkom priručniku i Garancijskoj knjižici ili se obratite najbližem Mazda partneru čiju listu možete pronaći na stranici Pronađi partnera. 

Napominjemo vam da se potrebno pridržavati Mazdinog rasporeda servisiranja, koji se primjenjuje na sva nova vozila, kako biste zadržali tvorničku ili produženu garanciju.

Gdje mogu servisirati svoje vozilo Mazda?

Preporučujemo vam da svoje vozilo Mazda servisirate kod ovlaštenog Mazda servisera jer su njihovi zaposlenici školovani u Mazdi, upotrebljavaju Mazdine alate i imaju iskustva u servisiranju cijelog asortimana Mazda vozila. Ako odlučite servisirati vozilo izvan naše mreže ovlaštenih servisera, pripazite da ugrađeni dijelovi budu originalni Mazdini dijelovi ili zamjenski dijelovi jednakog kvaliteta kako biste ispunili zahtjeve garancije. Također je potrebno uzeti i detaljan račun za uslugu servisiranja s navedenim ugrađenim dijelovima i uljima jer se ove informacije mogu zatražiti prilikom zahtjeva za ostvarivanje garancijskog prava. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Koje su prednosti korištenja originalnih Mazda dijelova?

Originalni Mazda dijelovi osmišljeni su, izrađeni i testirani na cijelom asortimanu Mazda vozila. Kvalitet originalnih Mazda rezervnih dijelova, koje ugrađuju posebno obučeni Mazdini tehničari,  garantira njihovu pouzdanost i ostvarivanje očekivanog radnog učinka. Svi originalni Mazda dijelovi, koji su dostupni po konkurentnim cijenama, udovoljavaju visokim Mazda standardima kvaliteta i isporučuju se s dvogodišnjom garancijom kako ne biste morali brinuti ni o čemu. Kako biste saznali više informacija o originalnim Mazda dijelovima, kliknite ovdje. 

Koja je cijena usluga servisiranja Mazda vozila?

Troškovi servisiranja mogu odstupati jer su Mazda partneri i Mazda servisni centri nezavisni u svom poslovanju i stoga samostalno određuju cijene svojih usluga. Preporučujemo vam da se obratite lokalnom Mazda partneru koji će vam dati približan izračun troškova. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Zašto trebam servisirati svoje vozilo kod Mazda partnera?

Posvećeni smo održavanju vašeg vozila Mazda sigurnim i pouzdanim kako se ne biste ni o čemu brinuli. Jedan od uvjeta ugovora o franšizi je da svi tehničari kao zaposlenici Mazda partnera moraju proći obuku o Mazda proizvodima u našem centru za provođenje obuke. Ova obuka, koja obuhvaća i upoznavanje s potrebnim posebnim alatom i redovno informiranje o novostima koje se odnose na proizvode, garantira da se vaše vozilo Mazda servisira ili popravlja primjenom najviših standarda.

Moraju li vlasnici servisirati svoja vozila kod Mazda partnera?

Vlasnici vozila Mazda ne moraju servisirati svoje vozilo kod Mazda partnera, međutim preporučujemo vam da servis obavite kod Mazda partnera jer svi su tehničari kao zaposlenici Mazda partnera prošli obuku o Mazda proizvodima u našem centru za provođenje obuke. Ova obuka, koja obuhvaća i upoznavanje s potrebnim posebnim alatom i redovno informiranje o novostima koje se odnose na proizvode, garantira da se vaše vozilo Mazda servisira ili popravlja primjenom najviših standarda.

Propustio sam jedan od servisa. Što to znači?

Razgovarajte s lokalnim Mazda partnerom o propuštenim servisima budući da neodlazak na servise može uticati na garanciju za vaše vozilo. Važno je da se vratite normalnom rasporedu servisiranja u najkraćem mogućem roku. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Šta je digitalni zapis servisa (DSR)?

Mazda digitalni zapis servisa kao inovativna elektronska servisna knjižica zamjenjuje tradicionalnu servisnu knjižicu u koju se stavljaju pečati kao dokaz obavljenog servisa. Svaki obavljeni servis na vozilu Mazda digitalno se evidentira u Mazdinoj centralnoj bazi podataka. Nakon svakoga servisa uručit će vam se ažurirani ispis s potvrdom o obavljenom servisu i obavljenim servisnim radovima.

Za koja se Mazda vozila pruža usluga digitalnog zapisa servisa (DSR)?

Digitalni zapis servisa (DSR) pruža se kao standardna usluga za vozila registrirana od 1. jula 2006. godine. Ako je vaše vozilo proizvedeno nakon 31. decembra 1997. g. i registrirano prije 1. jula 2006. g, možete registrirati svoje vozilo u sistem DSR-a kako bi se naredni servisi evidentirali u digitalni zapis servisa. Zatražite od Mazda partnera ili ovlaštenog servisera da registrira vaše vozilo u sistemu prilikom sljedećeg servisa.

Kako ću registrirati svoje vozilo Mazda za uslugu digitalnog zapisa servisa (DSR)?

Ako je vaše vozilo proizvedeno nakon 31. decembra 1997. g. i registrirano prije 1. jula 2006. g, možete registrirati svoje vozilo u sistem DSR-a kako bi se naredni servisi bilježili u digitalni zapis servisa. Zatražite od Mazda partnera ili ovlaštenog servisera da registrira vaše vozilo u sistemu prilikom sljedećeg servisa.

Koja je odgovarajuća vrsta ulja za moje vozilo?

Odgovarajuća vrsta ulja za vaše vozilo ovisi o modelu i starosti vašega vozila Mazda. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite lokalnom Mazda partneru ili ovlaštenom serviseru kako biste saznali željene informacije. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje. 

Može li Mazda partner provjeriti nivo ulja i dosuti potrebnu količinu?

Vaš će vam lokalni Mazda partner ili ovlašteni serviser sa zadovoljstvom pomoći provjeriti nivo ulja i dosuti potrebnu količinu. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Kada je potrebno zamijeniti zupčasti remen?

To ovisi o modelu vašega vozila Mazda i njegovoj starosti. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite Mazda partneru ili ovlaštenom serviseru kako biste saznali željene informacije. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Koliko često trebam servisirati klima–uređaj?

Učestalost servisiranja klima–uređaja na vašem vozilu Mazda ovisi o modelu vašeg vozila i njegovoj starosti. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite lokalnom Mazda partneru kako biste saznali željene informacije. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Posjeduje li Mazda plan zbrinjavanja akumulatora?

Vaš će lokalni Mazda partner besplatno zbrinuti vaš stari akumulator prilikom kupovine i ugradnje novog akumulatora. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Promijenio sam registarske oznake. Kako ću ažurirati ovaj podatak o svom vozilu Mazda?

Kako bismo imali tačne podatke o vašem vozilu, obratite nam se pismenim putem ako ste mijenjali registarske tablice i priložite kopiju potvrde o registraciji vozila. Važno je Mazdu informirati o bilo kojoj promjeni vaših podataka da bismo vas mogli kontaktirati u budućnosti da vas podsjetimo na servise ili vas obavijestimo o sigurnosnim opozivima. Obratite se vašem Mazda partneru korištenjem podataka navedenih na stranici Obratite nam se.

Imam kvar na mom vozilu Mazda. Je li navedeni kvar obuhvaćen garancijom?

To ovisi o vrsti kvara. Mazda partner ili ovlašteni serviser savjetovat će vas o daljnjim koracima koji će uključivati i pregled vašega vozila. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje. 

Može li se garancija prenositi s vlasnika na vlasnika?

Standardna Mazda garancija, koje se odnosi na vozilo, može se prenositi s vlasnika na vlasnika. Prilikom prenosa vlasništva važno je popuniti karticu „Promjena vlasništva” koja se nalazi u vašem priručniku s informacijama o garanciji i digitalnom zapisu servisa (DSR) kako bi Mazda imala arhivirane ispravne podatke o vašem vozilu Mazda i novom vlasniku.

Kupio sam uvezeno vozilo Mazda. Kako ću prijaviti vozilo Mazdi u BiH kako bi ostvario garancijska prava?

Ako ste kupili vozilo u drugoj državi u Europi, tada je vozilo na području Bosne i Hercegovine pokriveno samo osnovnom tvorničkom garancijom. Produžene garancije su ograničene na lokalna tržišta sa kojih vozilo dolazi. 

Što je sigurnosni opoziv?

Ako ste prilikom kupovine svog vozila Mazda kod Mazda partnera ustupili svoje podatke koje je on evidentirao u Mazda elektronskoj evidenciji, Mazda će vas obavijestiti ako je vaše vozilo obuhvaćeno sigurnosnim opozivom. Ako niste svoje vozilo kupili kod Mazda partnera, tada trebate popuniti karticu „Promjena vlasništva” koja se nalazi u vašem priručniku s informacijama o garanciji i digitalnom zapisu servisa (DSR) kako biste obavijestili Mazdu da ste vlasnik novog vozila. Za evidenciju se možete obratiti lokalnom Mazda partneru. Ako niste sigurni je li vaše vozilo obuhvaćeno sigurnosnim opozivom, lokalni Mazda partner moći će provjeriti tu informaciju. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Kako ću znati je li moje vozilo obuhvaćeno sigurnosnim opozivom?

To ovisi o modelu vašega vozila Mazda i njegovoj starosti. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite Mazda partneru ili ovlaštenom serviseru kako biste saznali željene informacije. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Hoću li trebati platiti bilo kakav rad na svom vozilu koje je obuhvaćeno sigurnosnim opozivom?

Bilo kakav rad na vozilu usljed sigurnosnog opoziva obavit će se besplatno.

Trajno želim registrirati svoje vozilo u stranoj državi ili sam ga uvezao u BiH i potrebna mi je potvrda o usklađenosti. Kako mogu dobiti ovu potvrdu?

Sve informacije možete pronaći u dijelu Homologacija koji se nalazi ovdje.

Koju uslugu pomoći na cesti moram imati ugovorenu tokom putovanja na području Europe?

Sva nova vozila isporučuju se sa cjelovitom Mazda uslugom pomoći na cesti MES koja se odnosi na sva vozila do 10 godina starosti, neovisno o broju pređenih kilometara, a koja se održavaju u Mazdinoj ovlaštenoj mreži. Želimo da se osjećate sigurnim i zaštićenim jer vam pružamo pomoć koja vam je na dohvat ruke. Ako vam se vozilo pokvari, doživite prometnu nezgodu, guma se probije, izgubite svoje ključeve ili ostanete bez goriva tokom putovanja na području Europe, Mazda usluga pomoći na cesti MES pružit će vam pomoć. Obratite nam se pozivom broja 0800 28 888 ako ste u BiH (besplatan poziv) ili +43 1 525 036 313 ako ste u drugoj europskoj državi.

Putujem u inostranstvo mojim vozilom. Šta mi treba?

Svaka država unutar Europske unije ima drugačije saobraćajne propise, zakone i pravilnike. Kako biste saznali najnovije informacije, obratite se automobilskom savezu dotične države prije putovanja. Brojne predmete koje ćete trebati prilikom vožnje u inostranstvu — poput kompleta sijalica, sigurnosnog trokuta i kutije prve pomoći — možete kupiti kod lokalnog Mazda partnera ili ovlaštenog servisera. Kako biste pronašli lokalnog Mazda partnera, kliknite ovdje.

Je li Mazda digitalni zapis servisa (DSR) dostupan i Mazda partnerima izvan Bosne i Hercegovine?

Neovisno o tome gdje se nalazite na području Europe, svaki ovlašteni Mazda partner ima pristup istoriji servisiranja vašega vozila kako bi se vozilo odgovarajuće održavalo. Ovo vam pomaže izbjeći nepotrebno ili ponovljeno servisiranje i štedi vam vrijeme i novac.

1Prikazana vozila možda nisu jednaka modelima namijenjenim bosanskohercegovačkom tržištu. Prikazane boje i određeni elementi unutrašnje i vanjske opreme mogu se razlikovati od stvarnog modela. Vozila mogu biti opremljena opcijskom ili dodatnom opremom koja se dodatno naplaćuje.

Sve prikazane cijene su neobvezujuće preporučene cijene od strane Mazda South East Europe s uključenim PDV-om (17%). Ponudu konkretnog modela tražite od ovlaštenog Mazda partnera.