POVEZANA VOZILA

 

Mazdine usluge za povezana vozila osmišljena su radi praktičnosti i jednostavnosti uporabe. Međutim, možda još uvijek imate pitanja o tome kako ih početi upotrebljavati. Najčešća pitanja o uslugama za povezana vozila podijeljena su u tri odjeljka – funkcije, registracija i rješavanje problema – kako biste brže pronašli svoje odgovore.

POVEZANO VOZILO

Registracija

Ovdje ćete pronaći sve što vam je potrebno za registraciju Mazdinih povezanih usluga. Tu se nalaze i informacije o našim pravilima zaštite privatnosti i osobni podaci koji su potrebni za te usluge.

KAKO MOGU KORISTITI POVEZANE USLUGE?

Najprije unesite pojedinosti o svom vozilu tako da kliknete gumb „Add vehicle“ (Dodaj vozilo). Zatim skenirajte identifikacijski broj svog vozila (VIN) i potvrdite ga. Nakon toga svom vozilu možete dati naziv i odabrati „Sign up“ (Registracija) kako biste pokrenuli povezane usluge. Zatim uključite vozilo, dok vam je telefon u ruci i primit ćete kôd za autorizaciju na središnjem zaslonu vozila. Unesite taj kôd u svoj telefon kako biste dovršili povezivanje.

REGISTRACIJA I PRVI KORACI

Je li obavezno registrirati se na povezane usluge?

Ne, to je izborna usluga. Međutim, ako želite upotrebljavati značajke povezanih usluga, trebat ćete se upisati putem aplikacije MyMazda.

Kako mogu onemogućiti povezane usluge?

Ako ste registrirani na povezane usluge, u bilo koje vrijeme možete se odjaviti brisanjem automobila iz računa putem aplikacije MyMazda, i to tako da slijedite sljedeće korake:

1 Idite u „izbornik“ (tj. ikona s tri crtice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
2 Dodirnite MyMazda.
3 Dodirnite „Moje vozilo“.
4 Dodirnite „izbornik za više mogućnosti“ (tj. ikona s tri točkice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
5 Dodirnite opciju „Uredi vozilo“.
6 Dodirnite „Izbriši vozilo“ i potvrdite skočnu poruku upozorenja.

Plaća li se za povezane usluge naknada za pretplatu?

Pretplata za povezane usluge je besplatna tijekom prve tri godine od izvornog datuma kupnje vozila (tj. datuma maloprodajne distribucije). Nakon toga plaća se naknada. Naknada za pretplatu nakon besplatnog razdoblja tek će se utvrditi.

Koje podatke prikupljaju povezane usluge?

Povezane usluge prikupljaju različite podatke kao što su osobni kontaktni podaci, informacije o vozilu i informacije o statusu vozila. Te podatke obrađujemo u skladu s primjenjivim uredbama o zaštiti podataka. Za više informacija o podacima koji se prikupljaju putem povezanih usluga pogledajte odredbe i uvjete o povezanim uslugama i pravila zaštite privatnosti.

Zašto Mazda prikuplja podatke uz povezane usluge?

Podatke prikupljamo samo iz pravnih razloga, kao što je navedeno u zakonima o zaštiti podataka. Podaci se obično ili obrađuju u svrhu ispunjena ugovora za povezane usluge, ili na temelju zakonitih interesa ili vašeg pristanka. Anonimizirane informacije mogu se koristiti za postizanje kvalitete proizvoda, analizu podataka, istraživanje i razvoj proizvoda. Za više informacija o podacima koji se prikupljaju putem povezanih usluga pogledajte odredbe i uvjete o povezanim uslugama i pravila zaštite privatnosti.

Kad otkažem pretplatu na povezane usluge, hoće li svi moji podaci biti izbrisani?

Svi osobni podaci i informacije koje neizravno omogućuju identifikaciju korisnika bit će izbrisani. Anonimizirane informacije mogu se koristiti za postizanje kvalitete proizvoda, analizu podataka, istraživanje i razvoj proizvoda. Na primjer, nakon odvajanja od podataka o korisniku, Mazda će spremiti i koristiti podatke koji se šalju iz vašeg vozila poput kodova za otkrivanje kvarova.

REGISTRACIJA

Kako da u povezane usluge upišem novo vozilo?

Za dodavanje još jednog vozila u povezane usluge jednostavno slijedite sljedeće korake:

1 Dodirnite „MyMazda“ u izborniku.
2 Dodirnite „Moje vozilo“.
3 Dodirnite „izbornik za više mogućnosti“ (tj. ikona s tri točkice) u gornjem desnom dijelu zaslona aplikacije.
4 U kartici aktivnosti dodirnite opciju „Dodaj vozilo“.
5 Dodirnite „Skeniraj broj šasije (VIN)“ i skenirajte QR kȏd pomoću kamere, ILI, ako nije moguće skenirati crtični kȏd, dodirnite X i unesite identifikacijski broj vozila (VIN).
6 Dodirnite „POTVRDI".

JE LI ZA PRISTUP POVEZANIM USLUGAMA POTREBNA INTERNETSKA VEZA?

Da, aplikacija MyMazda ne radi bez internetske veze.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.

FUNKCI­ONALNOSTI

Prema tome, što točno povezano vozilo može učiniti i kako možete iskoristiti prednosti tih usluga? Saznajte kako upotrebljavati aplikaciju i iskoristite sve prednosti povezanih usluga poput pretraživanja postaja za punjenje električnih vozila ili slanja odredišta navigacijskom sustavu automobila.

U KOJIM SITUACIJAMA MOGU KORISTITI DALJINSKO UPRAVLJANJE?

Možete ga koristiti za daljinsko upravljanje različitim funkcijama automobila poput pokretanja i zaustavljanja punjenja baterije i kontrole klime. Rezultati se mogu provjeriti i potvrditi i u centru za poruke.

FUNKCIONALNOSTI

Moram li biti unutar određene udaljenosti od Mazde kako bi povezane usluge djelovale?

Moram li biti unutar određene udaljenosti od Mazde kako bi povezane usluge djelovale?

Mogu li upotrebljavati značajku daljinskog upravljanja dok sjedim u povezanom vozilu s ključem?

Ne, nijedna funkcija daljinskog upravljanja neće djelovati ako se ključ nalazi unutar automobila, ili ako sva vrata nisu zatvorena.

Kada se ažuriraju podaci o statusu vozila i izvješću o općem stanju vozila?

Podaci o statusu vozila i izvješću o općem stanju vozila ažuriraju se nakon gašenja motora. Dok god motor radi, informacije se ne ažuriraju, čak i ako su osvježene. Napomena: možda će biti potrebno nekoliko minuta da se podaci o statusu vozila i izvješću o općem stanju vozila ažuriraju nakon gašenja motora.

KAKO SE MOGU PRETPLATITI NA POVEZANE USLUGE?

Odaberite „ENROLL“ u opciji „My Vehicle“. Na svakom zaslonu dobivate upute koje vam pomažu slijediti postupak. Pobrinite se da budete na mjestu gdje vaš automobil ima telefonsku vezu za primanje PIN-a. Izbjegavajte garaže ili mjesta s lošom mrežnom vezom. Napomena: aplikacija radi samo uz internetsku vezu.

KOJE FUNKCIJE NUDE POVEZANE USLUGE?

Bravu na vratima, status o općem stanju vozila (npr.: tlak u gumama, brave na vratima, status goriva/baterije, domet), slanje lokacija navigacijskom sustavu putem aplikacije, automatske obavijesti o statusu vozila (otključana vrata itd.). Povezane usluge električnog vozila uključuju: punjenje na daljinu, zaustavljanje punjenja na daljinu, mjerač vremena punjenja na daljinu, daljinsko upravljanje klima-uređajem.

Kako mogu pokrenuti/zaustaviti punjenje baterije?

To možete učiniti na glavnom zaslonu aplikacije potezom udesno. Ili u postavkama sustava Mazda connect možete postaviti vrijeme kada će vozilo pokrenuti ili zaustaviti punjenje.

Kako mogu uključiti/isključiti sustav za grijanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC)?

Sustav za grijanje, ventilaciju i klimatizaciju (HVAC) možete uključiti/isključiti potezom ulijevo na glavnom zaslonu.

Kako mogu provjeriti status baterije?

Na glavnom zaslonu kliknite na Status.

Mogu li upotrebljavati značajke daljinskog upravljanja dok sjedim u povezanom vozilu s ključem?

Ne, nijedna funkcija daljinskog upravljanja neće djelovati ako se ključ nalazi unutar automobila, ili ako sva vrata nisu zatvorena.

KOJE INFORMACIJE O VOZILU MOGU PROVJERITI?

Možete provjeriti trenutačni status različitih funkcija, uključujući razinu baterije, doseg vožnje i kontrolu klime. Dostupni su i ostali podaci o vozilu poput očitanja brojača prijeđenih kilometara i tlaka u gumama, kao i upozorenja na otključana vrata.

UPOTREBA APLIKACIJE

Ostavio/la sam svoj ključ u vozilu. Mogu li još uvijek upotrebljavati povezane usluge poput daljinskog pokretanja motora?

Ne, ako ste u vozilu ostavili ključ, nakon zahtjeva za daljinskim upravljanjem vidjet ćete poruku o pogrešci „Fail“. Kako biste daljinski upravljali vozilom, trebat ćete ključ držati izvan vozila.

Ako izgubim telefon, kako mogu ograničiti pristup povezanim uslugama?

U povezane usluge možete se prijaviti pomoću drugog pametnog uređaja tako da preuzmete aplikaciju MyMazda i upotrijebite vjerodajnice za prijavu u aplikaciju MyMazda. Čak i ako nemate drugi pametni uređaj, sustav aplikacije MyMazda za upravljanje identifikacijom drugim će korisnicima ograničiti pristup povezanim uslugama (prijava nije moguća bez lozinke ili biometrijske prijave).

KAKO MOGU KORISTITI NAVIGACIJU?

Odredište možete pronaći tako da ga upišete u traku „Search Location“ (Pretraži lokaciju) ili klikom na kartu. Nakon toga kliknite opciju „Send To Car“ (Pošalji u automobil) i vaš navigacijski sustav bit će programiran i spreman za vaše putovanje.

NAVIGACIJA

Kako mogu spremiti točku interesa?

Na zaslonu s kartom možete kliknuti na točku interesa (POI) i odabrati omiljenu ikonu.

Kako automobilu mogu poslati odredište?

Na zaslonu s kartom možete kliknuti na točku interesa (POI) i odabrati ikonu „send to car“.

Koliko omiljenih točaka interesa mogu spremiti?

Kako mogu spremiti do 1000 omiljenih točaka interesa (POI).

Koliko odredišta mogu poslati automobilu odjednom?

Svom automobilu možete poslati do tri odredišta za navigaciju odjednom.

GDJE MOGU PRONAĆI POSTAJU ZA PUNJENJE?

Postaje za punjenje možete pronaći tako da kliknete na ikonu karte na vrhu glavnog zaslona i dodirnete ikonu „Charge“ na dnu zaslona ili upisivanjem upita u polje za pretraživanje na zaslonu s kartom.

KAKO MOGU DOĆI DO TOČKE INTERESA?

Na zaslonu s kartom možete kliknuti na točku interesa (POI) i zatim dodirnuti ikonu „Navigate“.

VIŠE ODJELJAKA S ČESTO POSTAVLJANIM PITANJIMA

Istražite odgovore na česta pitanja i u drugim kategorijama.

RJEŠAVANJE PROBLEMA

Imate li problema s pristupom povezanim uslugama putem aplikacije ili mislite da ste napravili pogrešku? Na mnoga specifična pitanja ovdje ćete pronaći odgovore koji će vam pomoći da dobijete potrebne usluge, ili pomoć ako mislite da ste učinili nešto pogrešno.

RJEŠAVANJE PROBLEMA

Ne mogu pristupiti povezanim uslugama putem aplikacije MyMazda.

Kako biste vratili pristup povezanim uslugama, slijedite ove korake:

1 Koje vozilo imate?
a. Mazda MX-30 2020
2 Jeste li preuzeli aplikaciju MyMazda i registrirali račun?
Ako niste:
a. Ako imate uređaj sa sustavom iOS (iPhone, iPad), preuzmite aplikaciju MyMazda iz trgovine App Store. Uređaj mora imati verziju sustava iOS 9.0 ili noviju verziju.
b. Ako imate uređaj sa sustavom Android, preuzmite aplikaciju MyMazda iz trgovine Google Play. Uređaj mora imati verziju sustava Android 7.0 ili noviju verziju.
3 Je li se već registrirali za povezane usluge?
4 Ako niste, slijedite postupak registracije. Preuzmite aplikaciju MyMazda iz trgovine App Store, ako je potrebno.

U razdoblju od 60 sekundi više sam puta zatražio/la daljinsko upravljanje.

U razdoblju od 60 sekundi samo jednom možete zatražiti daljinsko upravljanje. Na primjer, ako slučajno pošaljete zahtjev za „daljinsko otključavanje“ i sada želite poslati zahtjev za „daljinsko zaključavanje“, trebate pričekati barem 60 sekundi prije nego što pošaljete drugi zahtjev.

Tjedan dana nisam koristio/la vozilo i sada ne mogu pristupiti povezanim uslugama.

Vozilom upravljajte kao i inače pa bi povezane usluge morale opet početi raditi.

Blokiran/a sam iz aplikacije nakon neuspješne prijave pet uzastopnih puta.

Ako ste se pet puta neuspješno pokušali prijaviti, morate pričekati pet minuta prije ponovnog pokušaja prijave.

Funkcija zaključavanja/otključavanja daljinskog upravljanja ne djeluje.

Provjerite svoje vozilo još jednom. Funkcija zaključavanja/otključavanja neće djelovati ako motor radi, ako je u vozilu ostavljen ključ ili ako su bilo koja vrata otvorena.

PROBLEMI U VEZI SA SERVISOM

Mogu li koristiti funkcije povezanih usluga čak i tijekom ažuriranja aplikacije?

Možda neće biti moguće koristiti određene funkcije povezanih usluga tijekom online ažuriranja aplikacije MyMazda.

ŠTO NENAMJERNO MOŽE UTJECATI NA PRIJEM?

Nepovoljne vremenske prilike, udaljene lokacije, zatvorena područja i podzemne parkirne garaže mogu utjecati na uslugu. Upotrijebite indikator razine prijema radijskih valova u komunikacijskoj jedinici kako biste utvrdili je li prije povezanih usluga pogođen. Za pojedinosti o ograničenjima sustava pogledajte odredbe i uvjete.

POMOĆ NA CESTI

Kako mogu nazvati pomoć na cesti?

U glavnom izborniku odaberite „My Cars“. Ispod automobila odaberite „Roadside assistance“. Prikazat će se adresa vaše trenutačne lokacije kako biste mogli obavijestiti tim za pomoć na cesti kada ih nazovete (pobrinite se da postavke lokacije telefona budu uključene za prikaz adrese vaše trenutačne lokacije). Prikazat će se „Call“ i broj telefona kontakta ili gumb za poziv kako biste nazvali direktno pomoć. Napomena: ako pomoć na cesti nazovete iz druge države, mogli bi nastati dodatni troškovi. Za više pojedinosti provjerite s operatero

Kako da operateru objasnim gdje se nalazim kad mi je potrebna pomoć?

Pojedinosti o vašoj adresi bit će prikazani i poslani operateru.

Ako se nalazite u inozemstvu, nazovite izravno našu pomoć na broj telefona +498955987214